dissabte, 16 de maig del 2009

On doit étudier comme des fous!

Hola família!

Bueno, ara estic en plena época d'examens ja que ho tinc tot concentrat en el mes de maig. Dilluns examen de français, dia 26 de Théories de la sécurité i màxim pel dia 29 entrega de 3 treballs... Així que qui digui que a l'erasmus no s'estudia és mentira, almenys aquí a Bruxelles si! Ara és molt diferent que abans ja que lògicament, ens veiem molt menys amb la gent, el temps està completament boig (cada dia diluvia durant algunes hores...) i a més, la gent ja comença a posar data per marxar cap a casa, que si el 26 de juny, que si el 30... buuufffff, per què passa tan ràpid? Però començarem a pensar això que encara queda poc menys de dos mesos i quan acabem els examens ho aprofitarem al màxim!

De novetats... el cap de setmana passat vaig anar a Paris!!!!! Siiiiiiiiiiiiiii!!!!! Feia tan temps que hi volia anar! I no em va decepcionar gens, tot al contrari, em va agradar més del que em pensava, i mira que era difícil... El viatge amb la Elisabeth va anar molt bé (tot i l'aventura meva amb l'autobús al matí... xDD), l'alberg estava a 5minuts caminant del Sacré Coeur i pel poc temps que teníem vam veure moltíssimes coses. Aquí algunes fotos!


Foto 1: l'Elisabeth i jo al Louvre!

Foto 2: el famós Moulin Rouge... a la peli semblava més gran! ^^

Foto 3: Montmartre, de camí al Sacré Coeur


Foto 4: Un raconet de Montmartre :)

Foto 5: I com no, la Tour Eiffel!!!

Això és tot per avui, desitjeu-me sort per aquestes setmanes que m'esperen!!!!! (per cert mama, els vols a Barcelona per a la boda costen 200 euros.... és increible! :S)

Petonets!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada